fredag 1. august 2014

Oppsummering juli!

 
 

En deilig og varm sommerferie er over og jeg har allerede jobbet en uke.
Bortsett fra en miniferie til Gol har vi hatt  hjemmeferie, men det har blitt mange dagsturer på stranda, og andre steder i nærområdet. Litt lesing har det og blitt tid til :)

Bøker lest:
1. Alyson Richman, Hele livet på en dag
2. Alexandra Beverfjord, Kretsen
3. Agnes Martin-Lugand, Lykkelige mennesker leser og drikker kaffe
4. Herbjørg Wassmo, Det stumme rommet(lydbok)
5. Katarina Bivald, Leserne i Broken Wheel anbefaler
6. Jeannette Walls, Ville hester
7. Gunn Marit Nisja, Porselenspiken
8. Laila Ibrahim, Gule krokus om våren
9. Emylia Hall, Somrenes bok
10. Lynne Bryant, Alligatorvannet
11. Mark Haddon, Den merkelige hendelsen med hunden den natten
12. Ida Løkås, Det fine som flyter forbi
13. Fabiola Santiago, Habanita


Bøker kjøp:
1. Emylia Hall, Somrenes bok
2. Alison McQueen, De hemmelige barna
3. Mary Simses, Det uimotståelige blåbærbakeriet


6 kommentarer:

  1. Det er da utrolig mange bøker du har lest :o) Er superfornøyd med mine 31/2 .... Kos deg videre med lesing i august :o)

    SvarSlett
  2. Skal si du har fått lest en hel del bøker i juli, like mange som meg :) Jeg har lest 6 av bøkene dine, og setter Mark Haddon sin bok høyest av dem.

    SvarSlett
  3. Flott lesemåned i juli, Lene!:) Jeg har lest 4 av "dine". Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  4. Håper dere har hatt en superfin ferie=) Så mange bøker du har lest. Når jeg tenker meg om har jeg sikkert lest like mange i ferien jeg og… utrolig hvor fort bøkene går unna når man har tid=) God helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Ser at også du har lest mye i sommer. Jeg har lest fire av dine tidligere…
    Ha en fin søndag.:)

    SvarSlett
  6. Bra insats og en flott bokliste! Jeg har lest èn av disse.
    Fortsatt god søndag! :)

    SvarSlett