mandag 11. august 2014

Boken på vent


Da er det allerede tirsdag igjen, og tid for boken på vent hos Beathe.
På Coveret av min bok denne uken er det faktisk sitert fra Bloggen til Beathe
" Tårene trillet av latter! Varm, utrolig herlig og vakker bok som jeg anbefaler alle"
 
Og da måtte jeg jo bare kjøpe den...:)
 
Mary Simses-Det uimotståelige blåbærbakeriet
 

Ellen er en høytflygende advokat på Manhatten., og skal snart gifte seg med den suksessrike Hayden Croft. Men først skal hun oppfylle sin bestemors siste ønske; dra til hennes hjemby Beacon, finne hennes første kjærlighet og overlevere et siste brev til ham. Der møter Ellen en snakker som tilfeldigvis redder livet hennes- Kanskje på mer enn en måte.....?
 




4 kommentarer:

  1. Denne står på min ønskeliste! ;)
    Kos deg med boka, og ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Se det ja, jeg får håpe at den faller i smak da, Lene. Så ser jeg at du leser Når sypressene hvisker, blir spennende å høre hva du syntes om den. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Denne har jeg faktisk liggende her et sted. Noen ganger glipper bøker ut av hukommelsen og da er det fint å bli minnet på dem igjen :-) Ønsker deg en fin tirsdag, Lene!

    SvarSlett
  4. Åh, den har jeg kjempelyst til å lese! God helg til deg fra meg :)

    SvarSlett