onsdag 30. oktober 2013

Oppsummering oktober!

Dette har vært en måned hvor jeg har måtte prioritere å lese en del ledelsesteori i forbindelse med jobben, så det har tatt mye av min lesetid. Jeg kjøre bil i ca 1,5 time  hver dag, så lydbøker får jeg alltid hørt på :)

Bøker lest:
1. Jane Austen, Mansfield park
2. Kate Morton, Hemmeligheter

På lydbok: 3.Victoria Hislop, Tråden
                  4. Lars Saabye Christensen, Herman
                  5. Helene Uri, Rydder ut

Begynt på lydbok: J.K Rowling, Den tomme stolen

Beste lese opplevelsen denne måneden har vært  Hemmeligheter av Kate Morton og Tråden av Victoria Hislop


Bøker kjøpt:
1.Charlotte Bronte. Jane Eyre
2.Monika Peetz, Syv dager med Tirsdagsdamene
3. Jill Mansell, I et annet liv
 

1 kommentar:

  1. Jeg har enda ikke fått meg noen bok til å lese i, heller ikke lydbok. Ellers vil jeg takke for mange hyggelige kommentarer på bloggen min.

    Ønsker deg en strålende tirsdagskveld :o)

    SvarSlett