tirsdag 9. oktober 2012

Boken på vent hos Beathe

Det er igjen tirsdag og boken på vent hos Beathe.

Min bok på vent denne uken er:

Tatiana De Rosnay- Bumerang


Antoine Rey har funnet den perfekte overraskelsen til søsterens 40-årsdag: en helg ved sjøen i barndomsparadiset Noirmoutier, der de ikke har vært på tretti år. Det var den siste sommeren moren levde. Turen vekker minner, og ikke bare gode. På vei tilbake til Paris er Melanie taus og anspent, og idet hun tar sats for å fortelle Antoine noe, mister hun kontroll over bilen. Melanie blir hardt skadet, mens Antoine ikke får en skramme. Fast bestemt på å finne ut hva som opprørte søsteren så sterkt, kommer Antoine på sporet av en vel bevart familiehemmelighet, som ser ut til å dreie seg om moren. Og han kommer over en bunke kjærlighetsbrev …

5 kommentarer:

  1. Å denne boken gleder jeg meg til å lese:) Liker forfatteren kjempegodt:) Har denne boken og jeg har ingen unnskyldninger for å ikke lese den da:)Likte "Saras nøkkel" og "Huset du elsket" kjempegodt, derfor er forventningene høye til denne og "Mokka" som akkurat er kommet ut:) Kos deg med boken når den tid kommer!:)

    SvarSlett
  2. Denne boken ser jeg også frem til å lese, har endel bøker av denne forfatteren men har ikke tatt fatt på de enda.Fin bok å ha på vent!Ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
  3. Jeg har "Huset du elsket" på leselisten, og kan godt tenke meg at denne du har på vent er en fin historie :)

    SvarSlett
  4. denne og mokka har eg liggende på vent nå og gler meg til å lese :)
    blir spennende å høre hva du syntes om bumerang :)

    SvarSlett
  5. Så koselig å innom bloggen din igjen. Flere dager siden sist nå. Den boka må jeg lese=) Forresten, kul sykkel du har kjøpt deg=) Håper du har det fint=) Vibeke

    SvarSlett