lørdag 21. april 2012

To bøker som venter på å bli lest

Holder fortiden på å lese Lucifers evangelium av Tom Egeland. Har ikke hatt så mye tid, så er bare så vidt begynt. Kom over disse to bøkene i dag som jeg har hatt lyst å lese, så selvfølgelig ble de med hjem :)
 Tjue år, to mennesker, En dag av David Nicholls
Det er 15 juli 1988. Natten etter eksamensfesten, den siste dagen på universitetet møttes Emma og Dexter for første gang. I morgen skal deres veier skilles. eller kanskje ikke? Hvor er de på akkurat denne dagen om et år? Og hvert eneste år som følger. Og finner de noensinne ut hva de egentlig vil med hverandre?

Dødslekene av Suzana Collins
Reglene for dødslekene er enkle: 24 deltakere sendes ut på en enorm utendørs arena som kan romme alt fra glohet ørken til frossen ødemark. I løpet av en sesong må deltakeren kjempe for livet. Den siste deltakeren som står  levende igjen, vinner........

8 kommentarer:

  1. En dag har jeg lest og den er supersøt=) Du kan glede deg til å ta fatt på den. Håper du får ei fin, fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra. Godt med noen søte bøker innimellom alle krimbøkene
      Ha en fin helg du også :)

      Slett
  2. En dag har jeg stående ulest i bokhyllen min og dødslekene skal jeg snike ut av sønnen min sin bokhylle en vakker dag. Tror de bøkene er veldig bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. De har iallefall fanget min interesse. Liker å lese litt variert. Før leste jeg bare krim, men har de siste årene fått øynene opp for andre typer bøker også.
      Ha en fin helg!

      Slett
  3. Elsker bøker, og er alltid veldig åpen for nye :)
    1 dag så ut som noe jeg godt kunne tenke meg å lese, takk or tips :)

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du tittet innom bloggen min. En fin søndag til deg og!

      Slett
  4. Håper du koser deg med bøkene dine, at de svarte til forventningene :) Så fin header du har laget! Flotte bilder! Ellers vet jeg også at det er lerk bak Glade Hjul.... jeg har ikke vært der selv, men er blitt anbefalt å gå dit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er glad i å lese, men det går litt i rykk og napp.
      Prøver meg litt frem med bildene her på bloggen. Er jo litt fersk på dette.
      Har heller ikke vært bak Glade Hjul, men har funnet et lerketre hos en av naboene og så står det noen på kirkeskolen :)Bildene jeg har tatt er fra Kirkeskolen. Er stadig der å leker med sønnen min. Ha en fin søndag!

      Slett