mandag 2. april 2018

Bøker lest i feruar og Mars 2018





Da ble det en felles oppsummering for februar og mars. Det har blitt flest lydbøker i denne perioden, da jeg ikke har vært helt i form. Så viste det seg at jeg nok en gang hadde blindtarmbetennelse. De hadde ikke fjernet hele i desember. Denne gangen har jeg måtte gå på en lang antibiotika kur som har gitt mange bivirkninger og gjort meg veldig sliten. Så blir det en ny operasjon om en stund ser det ut til. Men da har det vært godt å ty til lydbøker.


Bøker lest/hørt:
1. Ellen Vahr, Gaven
2. Katherine Webb, Skjulestedene
3. Jojo Moyes, Fremdeles meg
4. Abby Waxman, Hagen for små begynnelser(lydbok)
5. Kristina Ohlsson, Syndeflod(lydbok)
6.Toril Brekke, Drømmen om Amerika(lydbok)
7. Toril Brekke, Gullrush(lydbok)
8. Toril Brekke, Det lovende landet(lydbok)
9. Corina Bomann, Måneskinnshagen(lydbok)
10. Annette Dutton, Det hemmelige løftet(lydbok)

1 kommentar:

  1. Håper virkelig du er blitt bra nå. Unødvendige komplikasjoner. Da er det godt at det et vår snart og lysere tider i vente!

    SvarSlett