lørdag 31. mai 2014

Oppsummering mai


Ja da er maimåned straks over. Jeg har lest 8 bøker og er godt i gang med ny bok. Til vi sees igjen og Et helt halvt år er bøkene jeg likte best :)

Bøker lest:
1. H.K Fauskanger, skrinet
2. Elisabeth Gifford, Historien om huset ved havet
3. Dinah Jefferies, Til vi ses igjen
4. Sarah Jio, Huset på stranden
5. Rachel Caine, Morganville vampyrbyen-Galskapens hus
6. Cecilia Ahern, En avtale med livet
7. Victoria Hislop, Hjemkomsten(lydbok)
8. Jojo Moyes, Et helt halvt år



Bøker kjøpt:
1. Sarah Jio, Frost i mai


5 kommentarer:

  1. 8 bøker er jo superbra! På meg ble det også åtte, når jeg teller etter, hurra :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lest fem av dine bøker, og er enig med deg at Et helt halvt år er kjempebra :) Lykke til med neste lesemåned!

    SvarSlett
  3. Jeg har boken til Moyes i bokhylla, gleder meg til å lese den. Håper den fenger; jeg kan være litt sær hva angår bøker. Ellers er 8 bøker bra det; det tar jaggu tid å lese en bok. Jeg leser ikke fort. Lykke til med juni lesingen.

    SvarSlett
  4. Fin oppsummering dette! Av de du har på listen har jeg lest Hjemkomsten :)

    SvarSlett
  5. Du har fått lest en del ser jeg, og det frister virkelig å lese Hjemkomsten og et helt halvt år av de du nevner her :D Kos deg videre med lesingen!
    - Siri

    SvarSlett