tirsdag 23. juli 2013

Boken på vent

 
Det er tirsdag og bare litt over en uke igjen av sommerferien. Det har vært en ferie med en del dagsturer, så antall leste bøker denne sommeren blir nok langt færre enn i fjor.
 
Vil du lage et innlegg eller se hvilken bok andre bokbloggere har på vent gå inn på linken
 
 
 
Min bok denne uken kjøpte jeg på salg tidligere i sommer. På forsiden står det " Potensgiverne var fantastisk, denne er bedre" Jeg har lest potensgiverne og synes den var både søt og morsom, så da måtte jeg kjøpe denne også.
 
På ferie med pappa av Dora Heldt
Egentlig skulle det være en avslappende ferie: Christine ville reise til øya Norderney for å hjelpe sin venninne Marleen med å pusse opp sommerpensjonatet hennes. Men så blir hun kommandert av sin mor til å ta med sin far.  Allerede reisen hjemmefra bringer henne til randen av sammenbrudd, for den 73-årige Hans har sin egen oppfatning av det meste. Han er bare så vidt kommet ut til øya før han med sjarm og stahet overtar ledelsen på byggeplassen. Noe han langt fra har forutsetninger for.
Og en ting er sikkert; man er sin fars datter hele livet
 
 


4 kommentarer:

  1. Åh,denne kunne jeg tenkt meg å lese, har hatt den på ønskelisten en god stund, kanskje på tide å få kjøpt den?Tusen takk for påminnelsen og nyt resten av ferien!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en morsom bok.:) Kos deg..

    SvarSlett
  3. Høres ut som en bok som er litt for morsom etter min smak. Gleder meg til å høre hva du synes :)

    SvarSlett
  4. Den fikk jeg lyst til å lese=) Artig å stikke innom bloggen din og få lesetips. Har dere en fin sommer? Vibeke=)

    SvarSlett