torsdag 26. april 2012

Giveaway AVSLUTTET




En liten giveaway!! AVSLUTTET




Har lett etter boken Enkemannen av Kluun og snublet over den i dag. Den var på salg, så da kjøpte jeg likegodt 2 stk. Var innom helsekosten og kjøpte pukka te og tok med en eksrta der og. Vil derfor lage en liten giveaway. Håper noen vil være med

1 lodd for å være/bli følger av bloggen
1 lodd for å kommentere
1 lodd for å linke til denne giveawayen på din blogg

Skriv hvor mange lodd du tar. Trekning 24 mai(eksamensdagen min ;)

44 kommentarer:

  1. Det er sikkert ikke så lurt å være nummer 1, for det er vel sjelden de vinner, men noen må jo være førstemann ute, jeg er med og trekker 3 lodd. Men hvor fant du den på salg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig du vil være med. Fant den på Notabene :)

      Slett
  2. Å så flott gave da Lene , jeg vill gjerne være med.
    3 Lodd på meg.

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  3. Åhh, så koselig. Jeg tar gjerne to lodd=) Mulig jeg kan ta et til, vet bare ikke helt når. Kommer tilbake til det. Boka har jeg jo, men teen kan drikkes her=) Håper du får ei fin helg når den tid kommer=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Å så kjekkt,eg er med og tar 2 lodd:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Ønsker meg boka og elsker Pukka te så deltar mer enn gjerne med 1 lodd! :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  6. Jeg trekker 1 heldig lodd:)
    Fiiin premie!
    Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  7. Jeg trekker to lodd, for å følge og for å kommentere! Og så håper jeg at jeg får smake den Pukkasmaken også, og en god bok er jo aldri å forakte! :)

    God helg til deg!

    Vibeke/ Et levende hjem

    SvarSlett
  8. Hei hei

    3 lodd til meg
    Flott premie :)

    Nydelig kveld til deg ♥

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Lene. :) Klart jeg blir med på Give away, jeg elsker jo både å lese og å drikke te. 3 lodd til meg.

    God helg til deg og gutta dine.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  10. Jeg er med! Prøver lykken med 3 lodd :) Bøker og te kan man aldri få for mye av ;)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  11. Heisann, jeg blir gjerne med og tar 3 lodd =)
    Veldig koselig at du er med på give away hos meg også =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  12. Hei :) Jeg vil gjerne bli med og tar 2 lodd :)

    Veldig koselig at du er med på min Give Away også :)

    klem Laila

    SvarSlett
  13. Heisann og tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Jeg blir med på give-awayen og tar 3 lodd:)
    Ha en fin fin helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  14. Hei Lene! Får ta to lodd jeg da, siden jeg ikke har noen blogg å dele på ;-)
    God helg til deg og dine :-)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. to lodd er notert. Koselig at du titter innom.
      God helg til deg og dine også :)
      Klem

      Slett
  15. Hei Lene :o)

    Jeg er må si at du har innspirert meg til å begynne med å blogge :o)
    Så Og jeg blir gjerne med på givaway trekningen din :o)

    klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig at du titter innom bloggen. Ja sett i gang og blogg. Lett å bli hekta. Masse flotte blogger å titte på. Si ifra hvis du trenger hjelp til å komme igang. Ha en fin lang helg.
      Klem

      Slett
  16. Elsker Give Away's, Lene :)
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  17. Hei!!
    Så koselig at du stakk innom bloggen min c",)
    Jeg hiver meg rundt og delat hos deg med 1 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd,
    klem, M

    SvarSlett
  19. Klart jeg er med :) Jeg tar tre lodd! Elsker Pukka-te, og har kjempelyst å lese boka :) Hvilken eksamen skal du opp i? Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Skal opp i tema "små barn i risiko" En videreutdanning som er satt igang av Barnevernet og PPT i Bærum, og HIOA

      Slett
  20. Oi, for en fantastisk give away :) Boka skal leses i min leserunde verden rundt ( http://piaskulturkrok.blogspot.com/2012/04/jeg-skal-lese-hele-verden-vi-begynner.html )
    Jeg tar tre lodd, og håper jeg kan nyte boka med en god kopp te :)

    Ønsker deg en glad kveld!
    Hilsen tekjerringa Pia

    SvarSlett
  21. Har aldri hørt om denne boken før, men fra kommentarene over er den visst verdt å lese, så jeg prøver lykken med 2 lodd. :-)

    SvarSlett
  22. Vil gjerne være med! Så fin giveaway:)har lyst på boken og teen ser god ut. 2 Lodd her :) Ha en god kveld:)

    SvarSlett
  23. Hei hei!
    Flott premie, har lest den første boka og likte den veldig godt. Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg vil være med og tar ett lykkelodd.
    Fin premie! :)

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Så snilt av deg! Tar 2 lodd ;o)
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  26. Prøver lykke med 1 lodd
    kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  27. Tar 1 lodd dinakraeva@gmail.com

    SvarSlett
  28. bok OG te ? lykke :D
    3 lodd til meg :D

    SvarSlett
  29. 3 lodd på meg!

    Oss som drikker te :-) Lærte kaffedrikking som 40 åring !!! Smakte grusomt før _mokkakaka_ påvirket meg der :-D

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  30. Jeg prøver lykken og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  31. flott;)1lodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  32. Oi, denne boka har eg kjempelyst til å lese, eg har nettopp lest "Kvinne går til lege, mann går på by'n" av samme forfatter. Så det hadde vore supert å vinne den!! 3 lodd på meg :-))

    Helsing Kristine

    SvarSlett
  33. Oppdaget den inspirerende bloggen din idag,og legger medg til som følger for her var det masse inspirasjon å hente!!! Gleder meg til fortsettelsen!! Lykke til med eksamenslesinga!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  34. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. Elsker å lese og drikke te, så denne premien hadde vært perfekt!
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/05/vinn-te-og-bok.html

    Bli gjerne med hos meg også om du har lyst!

    Klem

    SvarSlett
  35. bl0ndi3_16@hotmail.com7. mai 2012 kl. 12:47

    jeg vil være med :-) 1 lodd

    SvarSlett
  36. Kan jeg få 2 lodd? Hvis jeg ikke vinner, skal jeg lese boken allikevel.Har noterte den på bibliotek-listen min nå. Den høres morsom ut.

    SvarSlett
  37. Prøver lykken med eit lodd, tvi tvi ;) rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  38. 2 lodd på meg!
    Renata
    bitekamp@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Ett lodd - og jeg krysser fingrene! Kluun sin første bok gjorde stort inntrykk på meg, og jeg har skrekkelig lyst på oppfølgeren! Pukka er jo også en av de beste teene som finnes :)

    SvarSlett