mandag 19. januar 2015

Boken på vent

 
Da er det tirsdag og tid for boken på vent hos Beathe.
 
Min bok denne uken er
Ingen savner Edward Niema av Eivind Larssen
 

Fra bokens bakside:
Da Edward oppsøker kirken i forbindelse med sin kones begravelse, oppdager han at alle praktiske gjøremål allerede er tatt hånd om. Det eneste han trenger å ta stilling til, er musikken. Det blir snart klart at at Edwardts kone har holdt visse ting hemmelig for ham-hemmeligheter som leder ham mot en usikker hverdag, og et tilbud han vanskelig kan avslå.
 
Boken er en debutroman om tap og fristelser-og om at det aldri er for sent å bli hovedpersonen i sitt eget liv


9 kommentarer:

  1. Denne boken har jeg hørt om... Blir spennende å se senere hva du synes om den.
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Dette er en fin bok! Jeg leste den i fjor høst sammen med en mengde andre norske bøker som skulle leses før bokbloggerprisen. Men denne skillet seg ut for meg :-) Ha en fin dag, Lene!

    SvarSlett
  3. Jeg likte denne boka. Litt utenom det vanlige, på en positiv måte.

    SvarSlett
  4. Så spennende. Har hørt en del om denne boken. Kanskje den finner veien til meg også :)

    SvarSlett
  5. Hørt mye fint om denne.. kos deg.:)

    SvarSlett
  6. Dette er en av de beste norske bøkene jeg leste i fjor. Så varm og fin! Håper du koser deg med den!
    Ønsker deg en lys og fin tirsdag :)

    SvarSlett
  7. Denne er så skjønn, gled deg!

    SvarSlett
  8. Så mange fine bøker du har på vent=) Finner stadig inspirasjon til nytt lesestoff hos deg=) Håper dere har det fint=) Vibeke

    SvarSlett
  9. Mystisk...håpar historia er truverdig. Ønskjer deg ei fin (lese)veke :-)

    SvarSlett