lørdag 13. desember 2014

En smakebit på søndag!

Det er  3. søndag i advent og tid for en smakebit.
Vil du lese flere smakebiter kan du gå inn på bloggen
 
Jeg leser fortiden seks år av Harlan Coben.
En spennende og lettlest bok
 
 
Seks år har gått siden Jake Fisher så Natalie, sitt livs kjærlighet, gifte seg med en annen mann,Todd. I seks år har han holdt seg unna Natalie, men da han kommer over Todds nekrolog klarer han ikke å holde seg unna begravelsen.
Der får han et glimt av Todds kone … det er bare det at hun ikke er Natalie.
Alt Jake visste om den beste tiden av sitt liv, snus opp ned. Etter hvert som han nærmer seg sannheten, begynner hans perfekte bilde av Nathalie å rakne, og han skal komme til å sette sitt eget liv i fare
 
Det er forbi Jake. Du må gå videre. Du kommer til å klare deg fint.
Jeg sa ingen ting
-Jake?
-Hva er det?
Hun la hode litt på skakke. Hun visste hva den bevegelsen gjorde med meg
-Lov meg at du vil la oss være i fred
Jeg bare stod der
Lov meg at du ikke vil følge etter oss, ringe eller sende e-post
Smerten i brystet vokste. Den ble til noe skarpt og dumt.
Hun slapp meg ikke med øynene.
-Ja vel, sa jeg. Jeg lover
 


13 kommentarer:

  1. Har inte läst något av författaren, verkar som riktigt spännande romaner. Tack för ett inspirerande tips och smakbiten. Ha en fin söndag! :)

    SvarSlett
  2. Jag har läst någon bok av Coben tidigare och den tyckte jag ganska bra om :) Jag har inte läst just den här. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  3. Tack för smakbiten. Läste rätt många av Harlan Coben en period men nu är det länge sen.

    SvarSlett
  4. Ikke lest noe av forfatteren. Har også gått over til en krimbok, en gammel en av Graham Green som stod i bokhylla, fra 1939. Trengte litt annet enn norske bøker.

    SvarSlett
  5. Har läst en del Coban och är ganska glad i hans serie om Myron Bolitar. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  6. Jeg har lest mange bøker av Cohen, og liker han godt. Denne var nok ikke den beste etter min smak. Ha en fin adventsøndag!

    SvarSlett
  7. Denne leste jeg for ikke så lenge siden og ble ganske så skuffet over den. Coben kan skrive virkelig gode bøker, men denne var ikke blant dem. Ønsker deg en fin adventssøndag!

    SvarSlett
  8. Jeg ble også skuffet over denne. Lest bedre Coben før. Men nå er jeg en kritisk kjerring når det kommer til krim :)
    Håper du koser deg med boka og nyter søndagen :)

    SvarSlett
  9. Har ikke lest noe av Coben jeg. Takk for smakebit. :)

    SvarSlett
  10. God søndag til dere=) Håper dere har ei fin adventstid=) Vibeke

    SvarSlett
  11. Jag har läst några böcker av Coben och gillat, men denna har jag inte läst ännu Tack för smakbiten. Ha en fin adventskväll! ;)

    SvarSlett
  12. Jeg liker Harlan Coben godt, og har lest denne. Synes ikke det er hans beste, men en fengslende og spennende historie. Takk for fin smakebit!

    SvarSlett