fredag 31. januar 2014

Bøker lest Januar 2014!

 
Da er allerede årets første måned over, og selv om snøen kom sent er den nå her i store mengder. Personlig kjenner jeg at jeg allerede begynner å lengte til våren. Litt lesing og noen lydbøker har det blitt i januar selv om dette har vært en måned preget av mye forkjølelse og et stort sovebehov.

Bøker lest:
1.Jeanette Walls, Sølvstjernen
2. Lena Mukhina, Lenas dagbok
3. Diane Setterfiled, Belmann og Black (lydbok)
4. Care Santos, Lukkede rom(lydbok)
5. Edgar Feuchtwanger, HITLER-Min nabo
6. Lucinda Riley, Orkideens hemmelighet(lydbok)

Har begynt på boken Innsirkling av Carl Frode Tiller og lydboken Inferno av Dan Brown

Bøker kjøpt:1.Sabina Berman, Jeg som dykket inn i jordas indre
                    2. Elizabeth Gilbert, Alma Whittakers betydelige
                        oppdagelser 
                     3. Lynne Bryant, Alligatorvannet

Bøker vunnet:  Sommerøya av Elin Hilderbrand hos elinsbookishworld
                        Gøy å vinne bøker for min bokhylle trenger absolutt litt  
                        påfyll :)

2 kommentarer:

  1. Av titlene du nevner er det bare Bellman & Black jeg har lest (eller hørt egentlig) Tenker ofte på boken når det flyr kråker over hodet på meg :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med mange bøker lest=) Jeg er litt tregere enn deg, og har enda ikke gjort ferdig en i år… Fin søndag til dere=) Vibeke

    SvarSlett