tirsdag 8. september 2015

Oppsummering August


 
 
Da er vi godt i gang med september alt, og høsten er her. August ble en ok lesemåned. Eller det vi si en ok lydbokmåned. Ble flest av dem denne måneden. Jeg har hatt litt pc trøbbel de siste ukene, så det har blitt få innlegg. Håper alt skal være i orden nå.



Bøker lest:
1. Britt Karin Larsen, Før snøen kommer
2. Kristina Ohlsson, Lotus blues(lydbok)
3. Karin Fossum, Varsleren(lydbok)
4. Haruki Murakami, Fargeløse Tsukuru Tazaki og hans pilgrimsår(lydbok)
5. Deborah Rodriguez. Den lille kafeen i Kabul(lydbok)
6. Jørn Lier Horst, Felicia forsvant

Nye bøker i bokhylla:
1. Michelle Cohen Corasanti, Mandeltreet.


 

3 kommentarer:

  1. Flott oppsummering. Jeg har faktisk lest de tre nederste bøkene i collagen :)

    SvarSlett
  2. Har lest Varsleren (sterk bok) og Murakamis fine bok om Fargeløse Tsukuru. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Har lest Lotus Blues og Murakami. De andre bøkene er helt i min gate, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lest dem. Takk for tips, og lykke til med fortsettelsen av lesemåneden september :)

    SvarSlett