tirsdag 29. september 2015

Oppsummering september



 
Da er september snart over. Jeg har hatt en fin lesemåned med mange bøker jeg har likt godt. Helga Flatland har jeg ikke lest noe av tidligere, og jeg er allerede godt i gang med oppfølgeren Alle vil hjem, ingen vil tilbake.
Denne uka er det høstferie og jeg ser frem til 4 deilige dager på hytta i det flotte høstværet. Ha en fin uke alle sammen!




Bøker lest:
1. Linda Ollson, I mørket synger svarttrosten
2  Emma Healey, Elizabeth er bort(lydbok)
3. Heidi Linde, Norsk sokkel(lydbok)
4. Britt Karin Larsen, Den som ser etter tegn
5. Helga Flatland, Bli vis du kan. Reis vis du må
6. Agatha Christie, Barneselskapet
7. Lori Nelson Spielman, En liste for livet
8. Lucinda Riley, Engletreet



Fra høstferien på hytta i fjor


1 kommentar:

  1. Åh, så flink du er! Åtte bøker er jo helt supert!! Av disse har jeg lest "En liste for livet", "De som ser etter tegn" og "Elizabeth er borte" og jeg likte dem godt alle tre. Håper du får en like flott oktoberlesemåned :)

    SvarSlett