torsdag 30. august 2012

Oppsummering av august

Siden jeg har hatt hornhinne betennelse har det ikke blitt så mye lesing denne måneden. Holder faktisk fremdeles på med behandling, men noe har det blitt likevel

 1. Titanic, Jakob Lothe og Per Kristian Sebak. Denne har jeg ikke lest fra perm til perm
2. Mørk engel, Laini Tailor
3. Blomstenes hemmelige språk, Venessa Diffenbaugh
4. Reisen hjem, Lori Lansen (lydbok)





Kjøpt:
1.6 stk bag of fun bøker(chick lit bøker av diverse forfattere)
2. Innsirkling 2,Carl  Frode Tiller
3. Der regnbuen ender,Cecilia Ahren
3. Om du kunne se meg nå, Cecilia Ahren
4. Etterpå, G.G. Musso
5. Hjørnet av bitter og søt, Jamie Ford
6.En shopoholiker treffer blink, Sophie Kinsella 
7. Mors og fars historie, Edvard Hoem

Lånt på biblioteket(har nemlig et mål om å bli flinkere til å låne)
1. Titanic, Jakob Lothe og Per Kristian Sebak. Denne har jeg ikke lest fra perm til perm
2. Mørk engel, Laini Tailor
3. Blomstenes hemmelige språk, Venessa Diffenbaugh
4. Stolthet og fordommer, Jane Austen
5. Det blå rommet, Susan Henderson



1 kommentar:

  1. Mange fine bøker har du fått lest denne måneden. Det blå rommet kunne jeg tenkt meg å lest.

    SvarSlett