tirsdag 14. januar 2014

Boken på vent

 
Da er det igjen tirsdag og boken på vent
  
Min bok denne uken er
Orkideens hemmeligheter av Lucinda Riley
Som barn tilbrakte Julia Forrester mye tid på det gamle godset Wharton Park, der bestefaren hennes var gartner og dyrket vakre orkideer. Når en tragisk ulykke rammer Julias familie, vender hun tilbake til de vakre omgivelsene rundt Wharton Park. Kit Crawford er arving til godset og er i gang med å pusse opp eiendommen. Funnet av en gammel dagbok blir nøkkelen til en kjærlighetshistorie som i sin tid nesten ødela Wharton Park.
Like før andre verdenskrig bryter ut, bor det unge paret Olivia og Harry Crawford på Wharton Park. Når krigen kommer, må Harry forlate familien for å kjempe for landet sitt. Skjebnesvangre hendelser skal komme til å få konsekvenser også for de neste generasjonene.
 


6 kommentarer:

  1. Denne har jeg stående i hylla så for så vidt er den også på vent hos meg :-) Jeg fikk akkurat den nyeste boken av Lucinda Riley så jeg er jammen ikke sikker på hvilken jeg skal lese først :-) Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Enda en Lucindabok i hylla for i dag? Jeg har også en; Lavendelhagen, som jeg ikke har lest, Har ikke lest noe av henne btw..

    SvarSlett
  3. Denne har jeg også i hyllen og ser frem til å lese den, tror kanskje jeg skal gå for den nyeste først. Tror hun kommer med enda en senere i vår også.

    SvarSlett
  4. Denne har jeg lyst å lese også :)

    SvarSlett
  5. Liker at Riley er så populær idag, morsomt:) Har denne ulest i bokhyllen min og jeg gleder meg til å lese den en dag, men først skal jeg lese hennes nyeste Midnattsrosen. Det blir da min første bok av forfatteren og siden så mange har pene ting å si om bøkene hennes, har jeg litt høye forventninger. Blir spennende å se om den faller i smak. Koselig virker de ihvertfall:) Kos deg med boken!:)

    SvarSlett
  6. Det er bare å glede seg, sier jeg, for den boka synes jeg er søt=) Vibeke

    SvarSlett