mandag 1. august 2016

oppsumering juli


 

Da er juli allerede over. Jeg har heldigvis en uke igjen med ferie. De fire første ukene har gått veldig fort, men vi har fått opplevd mye.
 
Litt lesing har det og blitt tid til innimellom aktiviteter, men mest på kveldstid. 8 bøker ble det. Ingen leserekord for juli, men ok.
 

Bøker lest/hørt:
1. Harper Lee, Drep ikke en sangfugl(lydbok)
2. John Boyne, Gutten på toppen av fjellet
3. Taylor Kressmann, Adresse ukjent
4. Anne Enright, Veien ved Boolavun
5. Antonia Michaelis, Instituttet for de siste ønsker
6. Anne-Britt Harsem, Barneranerne
7. Martina Haag, Det er noe som ikke stemmer
8. Betty Smith, Det vokser et tre i Brooklyn

3 kommentarer:

  1. Et fint knippe bøker dette her, spesielt Det vokser et tre og Drep ikke en sangfugl likte jeg godt. Nyt den siste ferieuken, jeg har også en rolig start før det braker løs med 8 ettåringers første møte med barnehagen :)

    SvarSlett
  2. 8 bøker er jo flott når du har vært så aktiv.:)
    Har kun leste Barneranerne jeg også av dine, men har Enrights roman i min lesebunke for ferien.
    Kos deg siste uka.:)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder og fin oppsummering. Har Det vokser et tre i Brooklyn liggende på vent. Fikk den som gave i sommer av dattere min, og gjemmer den til litt roligere tider på høsten en gang. Nyt de siste feriedagene!

    SvarSlett