mandag 6. oktober 2014

Boken på vent


Da er det allerede tirsdag, og jeg føler at dagene flyr avgårde. Tirsdag betyr boken på vent hos Beathe
Min bok denne uken har jeg lest om på flere blogger og ble nysgjerrig på. Jeg har ikke lest noe av forfatteren før.

Seks år av Harlan Coben

Forlaget skriver:
Seks år har gått siden Jake Fisher så Natalie, sitt livs kjærlighet, gifte seg med Todd. I seks år har han holdt seg unna Natalie, men da han kommer over Todds nekrolog klarer han ikke å holde seg unna begravelsen.
Der får han et glimt av Todds kone … det er bare det at hun ikke er Natalie. Hans perfekte bilde av Natalie begynner å rakne, og han skal komme til å sette sitt eget liv i fare.

4 kommentarer:

  1. Jeg og har blitt nysgjerrig på denne boken her og har heller ikke lest noe av forfatteren før. Blir spennende å se om den faller i smak hos deg.

    SvarSlett
  2. Harlan Coben har mye spennede, han var en av de første krimforfattere utenom Norge jeg las bøker av. Gled deg til denne, sjøl om det ikke er den beste Coben har skrevet. God dag videre!

    SvarSlett
  3. Hyff da, dette borger for creepy spenning.:)

    SvarSlett
  4. Høres ut som en spennende bok. Må sjekke denne nærmere. Takk for tips! Ser at du har lest flere bøker som virker interessante...
    God kveld til deg! Og takk for hyggelig hilsen hos meg! :)

    SvarSlett