mandag 14. april 2014

Boken på vent

Det er tirsdag og tid for Boken på vent hos Beathe 
Denne uken skal vi skrive litt om hvilke bøker vi skal lese i påsken. Jeg
Jeg har lest lite krim i det siste, og påske og krim hører jo sammen. Jeg har flere ulest krimbøker i hylla. 2 bøker skrevet av Unni Lindell, 4 av Johan Theorin, 3 av Jørn Lier Horst, 3 av Jussi Adler-Olsen, 2 av Ann Rosman, 1 av Thomas Enger, 3 av Läckberg og noen flere. Klarer ikke helt å bestemme meg
 
Skal uansett begynne med  
 
Den skandinaviske gullrekka-Krimnoveller 2012
 
 

 

 
 
 



4 kommentarer:

  1. Noveller er fint når man ikke kan bestemme seg. Ellers er jo Jussi gull dag. Ha en fin påske :)

    SvarSlett
  2. Nesten et luksusproblem å ha så mange gode krimbøker på vent ;) Ønsker deg en herlig påske :)

    SvarSlett
  3. Luksusproblem ja, men et herlig luksusproblem. Kjenner godt til det der med å ikke klare å bestemme seg for hvilke bøker en skal lese, og det ender med at en nesten ikke får lest noe som helst eller veldig lite.
    Håper du finner ut av det, ønsker deg en riktig god påske, Lene:-)

    SvarSlett
  4. Denne novellesamlingen leser jeg gjerne, så det blir min etterpåskekrim. Ha en fin påske Lene, uansett vær og føreforhold!

    SvarSlett