mandag 2. desember 2013

Boken på vent


http://beathesbokhylle.blogspot.no/2013/12/boken-pa-vent-bryllupsnatten-av-sophie.html

Da er det igjen tirsdag og boken på vent hos Beathe. Min bok denne uken er
Hoppe naken av Marita Liabø.
 
Har ikke hørt om denne før. Kjøpte den på bibliotekets 5 kr salg. Syntes den høres morsom ut

 
Simon vil vere eit medmenneske. Saman med kjærasten pussar han opp ei rorbu på ei øy i havgapet. Målet er å kunne arrangere kurs, men lokalsamfunnet liker ikkje at næringslivet skal invadere øya. Skepsisen aukar då Simon også vil etablere eit whisky-destilleri i ein gamal fjøs, og då familien kjem på besøk, flokar alt seg til.



6 kommentarer:

  1. Dette høres ut som en gla`bok jeg kan like. Kr. 5,- var det jo ingenting å si på, så jeg regner med du får valuta for pengene :)
    Ha en fin fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Helt ukjent bok for meg men den virker jo interessant da, så det blir spennende å høre hva du syntes når du har fått lest den:-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  3. UKjent for meg også, men virker litt interessant .:)

    SvarSlett
  4. Høres morsom ut, gleder meg til å lese din omtale av den etter hvert :)

    SvarSlett
  5. Den har jeg aldri hørt om, så jeg håper på en liten bokomtale etter hvert=) God advent til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Denne boka har nok rotfeste i virkeligheten. Mange har drømmer om å finne lykken i utkantnorge, men har møtt veggen av ulike grunner. Folk vil ikke ha noe nytt som forstyrrer hverdagen!

    SvarSlett