tirsdag 18. september 2012

Boken på vent(16) hos Beathes bokhylle


Det er tirsdag og ukens boken på vent hos Beathes bokhylle http://beathesbokhylle.blogspot.no/2012/09/boken-pa-vent-16lucy-sullivan-skal.html


I bokhyllen står det 5 bøker skrevet av Cecilia Samartin, men har bare lest 3 av dem. Likte veldig godt de tre jeg har lest og er derfor veldig spent på denne.

Mofongo av Cecila Samartin
Sebastian drømmer om å være som de andre gutta, å kunne løpe som en vind over fotballbanen. En hjertefeil gjør at han må stå på sidelinjen. Sebastian finner sin arena på kjøkkenet til abuela Lola, og sammen tilbreder de eksotiske retter som fører en splittet familie sammen rundt middagsbordet. Et måltid  tilbredt med kjærlighet nærer ikke bare kroppen, men også sjelen sier abuela Lola

8 kommentarer:

  1. Har denne også denne i bokhyllen ulest:)Har mange ganger tenkt den må jeg også snart lese. Har ikke lest alle av Samartin, men det jeg har lest har jeg likt, så håper den er like god som de andre.Kos deg med boken når du starter på den:)

    SvarSlett
  2. Har bare lest en av Samartin men jeg har alle unntatt den siste og Mofongo-kokeboken. Dette en en forfatter jeg skulle ønske jeg tok meg litt bedre tid til å lese bøkene til.

    SvarSlett
  3. aldri lest noe av denne forfatteren, men alle snakker jo om henne så ... nå ble eg fryktelig nysjerrig :)

    SvarSlett
  4. Jeg har også alle Samartin bøkene i bokhylla utenom den siste og Mofongo kokeboken. Så har jeg påbegynt Senor Peregrino. Men har ikke lest den ferdig. Hvorfor jeg ikke har lest den ferdig skjønner jeg ikke for den er god:)

    SvarSlett
  5. Ja, det må jeg også lese etter hvert=) Liker bøkene hennes jeg også. Fin kveld til deg. Vibeke

    SvarSlett
  6. Jeg er ikke flink å lese bøker. Om jeg leser noe er det magasiner og pocket bøker på. Takk for at du stikker innom bloggen min! Alltid like hyggelig med hilsner fra deg! :-) ha en finfin dag!

    SvarSlett
  7. Hei Lene

    Tusen takk for at du ville bli med på give awayen min. Du glemte å skrive hvor mange lodd du tar. Så koselig blogg du har forresten. Legger meg til som følger og gleder meg til å lese mer.

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for påminnelsen. Har skrevet en tilleggkommentar at jeg tar 5 lodd. Takk for at du vil følge bloggen min :)

      Slett