søndag 3. mai 2015

Oppsumering april



April er over og det er tid for en liten oppsummering. Det har vært en aktiv måned, hvor det har vært mange dager som har blitt prioritert til andre ting enn lesing. Noen bøker ble det da allikevel, og flere som jeg likte veldig godt. Istvillingene og Papirgutten var de jeg likte aller best.
I dag er jeg ganske trøtt og litt sliten etter noen flotte dager på jentetur i Riga. Skal få lagt ut bilder litt senere.



Bøker lest:
1. S.K. Tremayne, Istvillingene
2. Ann Rosman, Fyrmesterens datter
3. Jørn Lier Horst, Nøkkelvitne
4. Kristina Ohlsson, Papirgutten(lydbok)
5. Patricia Harman, Jordmoren fra Hope River
6. Harland Coben, Tilgi meg(lydbok)
7. Alyson Richman, En himmel av brev

Bøker fått:
1.Josh Malerman, Lukk øynene
2. Anne-Britt Harsem, I et hus i Alvdal


 

 

3 kommentarer:

  1. Så koselig med jentetur til Riga=) Da er det lov å være sliten. Du får lest masse uansett ser jeg=) Håper alt er bra hos dere=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Har ikke lest noen av disse, med unntak av Lukk Øynene som du har på vent. Jeg har også I et hus i Alvdal på vent..

    SvarSlett
  3. Så flott oppsummering! Og tusen takk for titten hos meg :)

    SvarSlett