fredag 28. februar 2014

Oppsummering februar 2014


 
Dette har vært en måned med liten tid til lesing. Det har kun blitt tre lydbøker som jeg har hørt på i bilen, og hørt litt på mens jeg har strikket på genseren min. Er snart ferdig med bakstykke. Jeg hadde 3 dager med vinterferie sammen med husets førsteklassing, og det ble noen aktive dager med turer på ski, aking, bading på ringeriksbadet, kino og en bytur til banken for å få konto og sparebøsse.
 I tillegg har jeg startet på karboredusert kosthold som og har tatt litt tid å sette seg inn i igjen etter et langt opphold. Som sjokolade elsker er dette vanskelig, men nødvendig. Det første målet er å få på meg bunaden til 17 mai og totalt gå ned ca  17 kg på lang sikt. Har etter noen uker allerede gått ned 5
 
Bøker lest:

1. Dan Brown, Inferno
2. Herbjørg Wassmo, Hundre år
3. Jamie Ford, Sanger Willow Frost

Har begynt på boken vinterhjerter og ferdig med første novelle.
 
 
Bøker kjøpt: Det har jo vært mammutsalg denne måneden, men siden jeg ikke skal shoppe så mye har jeg klart å begrense meg
 
1. Cecilie Theiste-Bratli, Fristende lavkarbo
2. Max Manus, Det blir alvor(lydbok)
3. Jostein Gaarder, De gule dvergene(lydbok for barn)
 
 
Bøker fått:
1. William Styron, Sofies valg
2. Arto Paasilinna, Den elskelige giftblandersken
3. Elizabeth Gilbert, Spis elsk lev
4. Carlos Ruiz Zafon, Vindens skygge

3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært,Lene! Jeg skulle også kommet i gang med lavkarbo igjen, har hatt et langt opphold og det er tungt å komme i gang igjen, har 30 kilo som må av så det er vel på tide å komme i gang. Har ikke lest noen av "dine" bøker i feb, men Wassmo sin kunne jeg tenkt meg og lest. Ha en fin lørdag :-)

    SvarSlett
  2. Måtte du minne meg på den bunaden? Må knipe 4 kilo til før den blir behagelig, så det er bare å kjøre på med lavkarbo. Du kan glede deg til Vindens skygge, min "all time high" :)

    SvarSlett
  3. Huff. minner meg om at idag var jeg og skulle kjøpe nye treningsklær. Nei, og nei; jeg trodde jeg var i bedre shape enn det jeg så i speilet. Men sånn er realiteten. Som jeg skriver på bloggen; da jeg hadde en førsteklassing leste jeg lite bøker. Det er nok å henge fingrene i. Strikking skulle jeg gjerne tatt opp igjen, Har vært parkert en stund. Var en habil strikker før i tida, Vindens skygge er en bok jeg må lese en gang. Ha en fin måned uansett hvordan du tilbringer den; med en bok eller andre aktiviteter.

    SvarSlett