søndag 24. november 2013

En smakebit på søndag

http://gronneskoger.blogspot.no/2013/11/flukt-en-smakebit-pa-sndag.html

Da er det søndag, og jeg skal faktisk begynne på en ny bok i kveld. Har tatt frem
 
Hotellet på Hjørnet av Bitter og Søt av Jamie Ford
Det nærmer seg slutten av 2013 og jeg har hatt en off the shelf utfordring hvor jeg skulle prøve å lese 5 navngitte bøker fra bokhylla. Har lest 3 og 2 gjenstår. Så dette blir nr 4
 
 
Har ikke lest mer enn et par setninger, så derfor skiver jeg heller litt fra baksiden av boken
 
Seattle  1942 Ungdomskjærestene Keiko og Henry blir skilt fra hverandre under dramatiske omstendigheter under krigen. en parasoll og en plate med jazzmusikk blir gjemt bort i kjelleren på hotell Panama, sammen med minnene de har skapt sammen
 
Seattle 1986 Henry har blitt enkemann og bor fortsatt i Seattle. Plutselig en dag dukker tingene fra hotell Panama opp. Målløs setter Henry i gang sin leting etter kjærligheten som har fulgt hans sjel i tiår. Hvor ble det av Keiko og familien? Vil han noen gang se henne igjen?


13 kommentarer:

  1. Låter som en intressant historia. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  2. Låter spännande.
    Kram Cissi

    SvarSlett
  3. Denne kan du glede deg til. Jeg elsket den. Kjøpte den faktisk i gave til svigerfar etterpå, så bergtatt ble jeg av historien. Kos deg med den!

    SvarSlett
  4. Låter spännande. Tack för smakbiten och ha en skön kväll.

    SvarSlett
  5. Søndager er perfekte lesedager, synes jeg=) Den boka er det bare å glede seg til, for den er superfin=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Den här läste jag när den kom ut på svenska och tyckte om stämningen i den :-)

    SvarSlett
  7. Hei Lene:)
    Så hyggelig at du fant meg og vil bli med på giveaway...koselig:)
    Og du har da en nydelig blogg..jeg elsker bøker!...selv om både hage og blomster er min greie,så kan jeg ikke leve uten bøker:))
    boken du starter på har jeg lest...en vakker historie og en fin bok.
    Jeg holder på med Jo Nesbø,Frelseren:)
    Ønsker en fin kveld:))

    SvarSlett
  8. Den här läste jag för drygt ett halvår sen och jag tyckte mycket om den.

    SvarSlett
  9. Tyckte om den här, både kärlekshistorian mellan barnen och att få lära sig hur Usa var under andra världskriget.

    SvarSlett
  10. Denne kan du bare glede deg til:-) Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  11. Den här tror jag att jag skulle gilla! Tack för smakebiten! :-)

    SvarSlett
  12. Har hørt en del om denne. Kos deg::)

    SvarSlett
  13. Ååh dette er en av mine favorittbøker! Håper du koser deg med den :)

    SvarSlett