tirsdag 10. september 2013

Boken på vent

 
Fortiden blir det få nye innlegg på bloggen og kommentarer hos andre. Har nok en gang fått betennelse på hornhinnen. Noe som gjør at å slappe av  med en lydbok i et mørkt rom er mest behagelig.
 
Jeg har tidligere lest Uri sin bok Kjerringer som jeg likte godt og håper av også denne skal falle i smak(selv om jeg ikke blir helt  hekta etter å ha lest baksiden av boken)
 
Helene Uri- De beste blant oss
 
Språkforsker Pål Bentzen forelsker seg i kollegaen Nanna Klev, de arbeider ved det prestisjetunge instituttet for futuristisk lingvistikk. Nanna holder på med et stort og ambisiøst prosjekt, og Pål skal hjelpe henne.
 


13 kommentarer:

  1. Huff så kjedelig:( Håper det kommer seg raskt!
    Har ikke lest noe av Iri ennå men jeg har en bok liggende, så jeg får lese den først for å se om det faller i smak. Tusen takk for boktips! Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Åhh, god bedring, høres både vondt og ubehagelig ut! Jeg likte Uri's kjerringer godt, og tror jeg har lest noe annet av henne også, så denne må noteres. Takk for fint boktips :)

    SvarSlett
  3. God bedring med øyet! Liker Uri godt, men har lest bare to bøker hittil. Flere skal bli, når det blir ledig plass i ventebunken.

    SvarSlett
  4. Riktig god bedring! Det hørtes ut som et meget vondt sted å ha betennelse.
    Jeg har lest svært lite av Helene Uri, samtidig som hun er en forfatter jeg er nysgjerrig på og som jeg godt kunne tenke meg å lese mer av. Hun skriver godt, så langt som jeg har lest. Og så er det noe med å få med seg norske bøker og! :-)
    Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett
  5. Nei det hørtes ikke noe godt ut! Masse god bedring!:) Kjerringer likte jeg også, men har faktisk ikke lest denne. Håper å få høre mer om denne etterhvert, så kanskje jeg plukker den opp en dag. Uri er ihvertfall god på å skrive, liker henne. Er også veldig nysgjerrig på hennes nye bok Rydder ut som er kommet nylig:)Kos deg med lydboka!:)

    SvarSlett
  6. Huffda. Det hørtes trist ut, men god bedring. Kanskje du finner noen perler blandt lydbøkene. Håper du føler deg bedre snart.

    SvarSlett
  7. God bedring, det der hørtes ikke godt ut.

    Jeg har kun lest Dyp Rød av Uri, og den var spesiell, men bra på sin måte, så den anbefaler jeg om du lurer på flere av henne.

    SvarSlett
  8. "Kjerringer" har jeg stående i bokhyllen, foreløbig ulest, men jeg ser frem til å starte på den :)

    SvarSlett
  9. Har tilgode å lese bøker av Uri, men eg har høyrt mykje bra om dei. Spent på omtalen din.

    SvarSlett
  10. Så kjedelig å ikke være helt i form. Håper du fort blir frisk og rask igjen. Goood bedring=) Godt det finnes lydbøker=) Vibeke

    SvarSlett
  11. Har bare lest "Den rettferdige" av Helene Uri, men likte den til gjengjeld godt. Introen høres ut som noe Uri kunne ha skrevet ja :)

    SvarSlett
  12. Øynene er ikke å spøke med; god bedring. Uri, henne har jeg ikke lest noe av. Litt ulike oppfatninger om hennes bøker har jeg lest. Men sånn er det med de fleste bøker.

    SvarSlett
  13. oida ... god bedring til deg :)
    har også lest "kjerringer" og likte den veldig godt. "de beste blandt oss" har eg ikkje hørt om før, men den virker spennende :)

    SvarSlett