tirsdag 13. november 2012

Boken på vent hos Beathe



http://beathesbokhylle.blogspot.no/2012/11/boken-pa-vent-24-hegrenes-dal-en-liten.html

Det har vært litt stressende og hektisk her i det siste og jeg har ikke fått laget innlegg om boken på vent de to siste gangene. Prøver et lite innlegg i dag
Denne boken var det mye snakk om for noen år siden. Har i flere år tenkt at jeg ville lese den, men det har jeg altså ikke gjort
Bokhandleren i Kabul- Åsne Seierstad

Våren etter Talibans fall tilbrakte Åsne Seierstad hos familien Khan i Kabul. Dette er hennes skildring av mennesker som strever med å finne sin plass i det nye Afghanistan. En kamp mellom det moderne og det tradisjonelle. Det er historien om et land i ruinenes støv, men også om en spirende vår og et folks forsiktige forsøk på å riste av seg fortiden i


6 kommentarer:

  1. Denne har ikke jeg heller lest, den har nok gått litt i glemmeboken her, så tusen takk for påminnelsen:) Av og til er hverdagen travel og man har ikke like god tid til alt.

    SvarSlett
  2. Den er veldig god, så du har noe å glede deg til=) Du har mange gode leseopplevelser foran deg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Denne leste jeg for noen år siden, da det var veldig mye snakk om den...

    SvarSlett
  4. Denne har jeg faktisk lest og den er faktisk ganske bra som jeg kan husker. Leste den for ganske mange år siden:) Kos deg med boken når den tid kommer:) Ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
  5. Denne har jeg lest, utolig bra bok og det gjorde inntrykk å lese den.... Husker fortsatt mye fra den selv om det er mange år siden jeg leste den...

    Ha en fin førjulstid :o)

    SvarSlett
  6. Denne har jeg også kjempe lyst til å lese. Husker lærerne mine snakket sååå varmt om romanen da jeg gikk i tiende på ungdomsskolen. Det har jeg aldri glemt.

    SvarSlett