tirsdag 17. juli 2012

Boken på vent

Nå er det tirsdag igjen og  Beathe med bloggen Beathesbokhylle lurer på hvilken bok man har liggende på vent. http://beathesbokhylle.blogspot.no/2012/07/boken-pa-vent-7-cafe-sorgenfri.html?showComment=1342511461044#c5021997259847726456

Denne uken velger jeg boken fristet over evne av Jill Mansell. Har to bøker av henne men ikke lest dem. Må ha med meg et par bøker når jeg skal være på Kos i 10 dager, kanskje denne blir med. Må ha noe lettlest når man er på tur med barn.


For ti år siden fikk Lola tilbud om 10 000 pund hvis hun slår opp med kjæresten sin Dougie. Tilbudet kommer fra moren til Dougie. Lola reagerer med sjokk og sinne, men når hun avdekker en fryktelig hemmelighet, har hun ikke noe annet valg enn å ta pengene. Når Lola møter Dougie ti år senere, har hun like sterke følelser for ham. Men hun knuste hjertet hans, og snart kommer han til å finne ut at hun ble betalt for å gjøre det. Hvordan kan hun vinne ham tilbake uten å måtte fortelle han sannheten?


5 kommentarer:

  1. Denne kan du glede deg til:-) helt ypperlig å ha med seg på stranden:-) Ha en fin Tirsdag Lene:-) Hilsen regnfylte Bergen.

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut med en tur til Kos, ser ut som et fint sted dere skal til etter bildene i forrige innlegg å dømme :)
    Selv reiser jeg og familien til Gran Canaria i morgen, gleder oss veldig til to uker med garantert varme og sol! Da passer det godt med bøker som den du nevner her :)

    SvarSlett
  3. Kos deg med ferie, sol og alt som hører med! Dette virker som ei perfekt sommerbok, noterer meg den bak øret...

    SvarSlett
  4. Heldig som skal til Kos!:) Virker som en flott bok å ta med seg på tur, tror jeg må notere denne:) Ha en flott ferie og nyt solen for her er det ingen:)

    SvarSlett
  5. Høres ut som en bra bok :-))
    Kanskje jeg også skal lese den ;-)
    Så deilig med tur til kos, da! Det misunner jeg dere , kjenner jeg ;-)
    Kos dere masse!

    Klemmer

    SvarSlett